ברוכים הבאים לקורס
בקורס נלמד איך עסקים קטנים צריכים לשווק היום. נלמד גם את התיאוריה וגם את הפרקטיקה כדי שבסוף הקורס באמת תוכלו לצאת ולהתחיל לשווק…
אז… ברוכים הבאים לקורס. הנה כמה המילים על הקורס, מה מחכה לכם בפנים ועל איך הקורס בנוי…
חלק גדול מהקורס זה התמיכה. הרי עסקים לא עושים לבד. בדיוק בשביל זה פתחנו עבורכם קבוצת וואטסאפ בה תוכלו להתייעץ, להעזר אחד בשני ולשאו אותי שאלות. אני מחכה לכם בפנים (תלחצו על האייקון של וואטסאפ, או כאן להצטרפות)
נתחיל את המסע שלנו בהבנה של מה זה שיווק. נלמד על שני סוגי השיווק ונבין איזה מהם, למרות כל ההייפ שיש עכשיו סביב סוג השיווק השני, באמת מתאים לעסקים קטנים (רמז: כאן תלמדו את השיווק הנכון לעסקים קטנים)
בשיעור הזה נצלול לעולמות המיתוג. נלמד את המרכיבים של דמות ממגנטת ונראה איך כל אחד יכול ליצור כזו דמות לעצמו. אחרי השיעור הזה העסק שלך יעשה קפיצה משמעותית, באחריות!
אחרי שהבנו מהו סוג השיווק הנכון לעסקים קטנים, הגיע הזמן שנצלול לעומק ונבין את העקרונות המנחים בסוג השיווק הזה.
כל מהלך שיווקי מתחיל במחקר על הלקוח והמתחרים. בשיעור הזה נלמד מה אנחנו רוצים ללמוד על הלקוחות והמתחרים שלנו וגם איך לבצע את המחקרים עצמם (יש בחוברת תרגילים שממש ינחו אתכם)
הרגל השנייה של שיווק ישיר היא בניית הצעה שאי אפשר לסרב לה. בשיעור הזה נלמד בדיוק איך בונים כזאת הצעה כדי שלקוחות יחטפו את המוצר או השירות שלכם כמו לחמניות חמות
הרגל השלישית של שיווק ישיר הוא הקופי. המסר איתו אנחנו מניעים את הלקוחות לפעולה. בשיעור החמישי של הקורס נתחיל את הצלילה שלנו לעולם הקופי ונתחיל בלמידה על מטרות הקופי וגם על עקרונות הקופי לשיווק ישיר (זה כנראה ממש יפתיע אתכם)
חוברת העבודה של פרק זה היא עבור כל שיעורי הקופי (5, 6, ו7)
בשיעור השני על קופי נלמד איך מודעה באמת צריכה להראות (כנראה ממש לא מה שאתם חושבים) ועל איך לעצב את הקופי שלנו (כן, לעיצוב יש חלק משמעותי ביכולת של הקופי לממש את המטרות שלו)
בשיעור האחרון של קופי נדבר אולי על החלק הכי חשוב שקופי צריך לעשות וזה להעצים את הרגש של הלקוח וליצור חיבוא ואמון בינינו לבין הלקוח. בשיעור הפעם יש לנו 25 טכניקות שונות לעשות בדיוק את זה, כולל 5 שיטות להנעת הלקוח לפעולה.
חלק חשוב בשיווק ישיר זה היכולת לשלוט בכל התהליך אותו עובר הלקוח, מרגע התעוררות הבעיה ועד למעמד המכירה. בשיעור הפעם נלמד איך לתכנן כזה מסע ואיך להפוך אותו ליתרון התחרותי הכי גדול שלכם בעסק.