בעל עסק יקר, אם הגעת לכאן כנראה שכבר הבנת שהעסק שלך לא יכול להסתמך על טרנדים שיווקיים. טרנדים הרי באים והולכים. הם יוצרים חוסר יציבות ושואבים מימך המון אנרגיה, זמן וכסף.
בעולם שבו כולם מדברים על צמיחה, הם מפספסים נקודה חשובה, יציבות. לפני שעסק בכלל יכול לחשוב על צמיחה הוא חייב לייצר יציבות. הוא חייב לדעת להכניס מספיק כסף בצורה חזרתית ויציבה.
לפני שאפשר בכלל לדבר על צמיחה, אנחנו חייבים לייצר לך יציבות בעסק. הכנתי לך פה הדרכה שתסביר לך בדיוק איך לייצר את אותה היציבות כדי שנוכל להתקדם ולדבר גם על צמיחה. בהדרכה תלמד על שני הסוגים של חוסר היציבות בעסק ויותר חשוב, על איך לפתור אותן.
אבל רגע, יש מצב שקודם אפילו ליציבות, אפשר לחשוב על זה כעוד סוג של יציבות שלא דיברתי עליו בסרטון. והאמת, הוא אפילו יותר בסיסי ממה שדיברתי עליו בסרטון. וזה, חוסר היכולת של עסק להביא לקוחות בצורה יציבה וקבועה…
הרי, כדי שעסק יוכל להתחיל לחשוב על צמיחה הוא חייב להניח את היסודות החזקים שיאפשרו את אותה צמיחה. וזה קורה רק כאשר יש לנו את הבטחון שאנחנו יודעים איך להביא לקוחות בצורה יציבה וצפויה.
ולכן הכנתי לך עוד סרטון , הפעם כדי להסביר לך למה אין לך לקוחות ואיך אפשר לפתור את זה:
אוקיי, אני מניח שכבר הבנת משני הסרטונים שפה למעלה שהפתרון ליצירת יציבות ובטחון בעסק שלך, והדרך לסיים את בצורת הלקוחות שלך הוא משפך שיווקי שמייצר לך לקוחות על אוטומט בצורה ריווחית. אבל מה זה בכלל משפך שיווקי?
משפך שיווקי הוא מערכת להבאת לקוחות בצורה עיקבית, אוטומטית, צפויה וריווחית. זהו הבסיס לכל עסק יציב, ולכן זהו גם הבסיס ההכרחי לכל עסק שרוצה לצמוח.
אני מניח שהשאלה הבאה שרצה לך בראש זה איך לבנות אחד, ולכן הכנתי לך הדרכה בדיוק על הנושא הזה
אם הגעת עד לכאן, בטח הבנת מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב: לבנות משפכים שיווקיים שמביאים ללקוחות שלנו לקוחות משל עצמם, בצורה אוטומטית, סקיילבילית והכי חשוב ריווחית.
ועכשיו תורך, רוצה לבנות משפך כזה לעסק שלך?
אבל רגע, לבנות משפך שיווקי זה לא מספיק. כדי באמת להצליח, כל עסק חייב גם
אנשים תמיד מבלבלים בין אסטרטגיה לטקטיקה, בייחוד בעולם העיסקי, ולכן היה לי חשוב לעשות לך בזה סדר. הכנתי לך פה הדרכה שמסבירה בדיוק מה זה אסטרטגיה שיווקית וגם איך לבנות אותה.
אז בנינו אסטרטגיה לעסק שלך, מעולה. עכשיו צריך לבדוק שהכל עובד, ושהעסק שלך ריווחי. צריך באמת להבין איך העסק עובד, ובשביל זה אנחנו חייבים להבין את המספרים של העסק שלך…
חשוב מאוד שבעלי עסקים יבינו איך העסק שלהם צריך לעבוד. אם לא תשלוט במספרים של העסק שלך, איך תדע כמה כסף אתה מרוויח ובכלל, איך תוכל לתכנן את הצעד הבא שלך?
אז בדיוק בשביל זה הכנתי לך הדרכה שאני קורא לה המתמטיקה של העסק שתסביר לך איך המספרים של העסק עובדים (זה הרבה פחות מסובך ממה שזה נשמע).
זוהי הדרכה חובה לכל בעל עסק…
עד עכשיו דיברנו על יציבות, אסטרטגיה, משפכים ומספרים, אבל כדי שכל זה יעבוד אנחנו צריכים לעשות משהו הרבה יותר בסיסי. אנחנו חייבים להבין שיווק.
הכנתי לך פה מדריך (למקרה שנמאס לך מסרטונים) שגם מסכם את כל החומר שיש בסרטונים פה למעלה על אסטרטגיה ומשפכים וגם מוסיף עוד כמה נקודות שחשוב שכל בעל עסק יידע אם הוא רוצה להתחיל להבין בשיווק ולייצר לעצמו הצלחה עיסקית.
כדי לקבל את המדריך, פשוט תלחץ על הכפתור פה למטה
לפני שנצלול לפסיכולוגיה, בוא נדבר על כסף. במציאות שבה מחירי הפרסום רק עולים ועולים, זה קריטי לדעת להוציא כמה שיותר רווח מכל שקל שאנחנו שמים על פרסום. זו בדיוק הסיבה שהכנתי לך פה הדרכה קריטית שבה נדבר על:
ואחרי שהבנו מה הן הפעולות שאפשר לעשות כדי למקסם את תקציבי השיווק, חשוב שנבחר את הספק הנכון.
הרי שוק השיווק הוא סופר צפוף ותחרותי. מלא בסוכנויות שמנסות למכור לבעלי עסקים כל מיני טרנדים שיווקיים שלא בהכרח מתאימים לעסק.
אז כדי לעזור לבעלי עסקים לקבל החלטה מושכלת, כדי ללמד אותם ממה להזהר, מה חשוב לדעת ואיך לבחור צורת שיווק וסוכנות שמתאימה לצרכים שלהם, הכנתי לך הדרכה שלמה על כל זה (ויותר)
אוקיי, בילינו פה ביחד כבר הרבה זמן, אז עכשיו הכדור בידיים שלך
נתתי לך פה בדף את כל האמת העיסקית שלי. הצגתי בפניך למה אני חושב שכל עסק פשוט חייב משפך שיווקי שייצר לו לקוחות בצורה עיקבית וריווחית אחרת אין לו סיכוי להצליח.
אני באמת מאמין בזה, ולכן אני שואל אותך שוב: רוצה לבנות משפך כזה לעסק שלך?
עד עכשיו דיברנו בעיקר על שיווק, אבל סיכמנו ששיווק ישיר זה בעצם מכירות בסקייל לא? אז כדי שנדבר גם קצת על מכירות…
האמת, אני שונא מכירות, לפחות במובן הישן של המילה. אני שונא ללחוץ על אנשים, ובכלל, אני מאמין שאסור למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך. זה עושה הרבה יותר נזק לעסק מאשר תועלת כי זה מביא לביטולים וביקורות רעות.
ובגלל זה אני מאמין שמה שנקרא "מכירה איבחונית" בה אנחנו קודם כל מאבחנים את הלקוחף מבינים לעומק את הבעיה שלו ואת העולם שלו (קצת כמו איך שאני עושה שיווק, וזה לא ממש הפתעה) ואז לוקחים את תפקיד היועץ שעוזר ללקוח לבחור את הפתרון שהכי נכון עבורו.
וכדי שנבין יותר לעומק על מה אני מדבר, הנה הדרכה (שעתיים וקצת) בדיוק על שיטת המכירה הזו. בהדרכה אני מסביר בדיוק למה אני כל כך אוהב אותה ואיך לבנות תסריט שיחה שיעזור לכם למכור יותר טוב
אני מקווה שכבר הצלחת להבין שמכירה היא משחק ריגשי. אנשים קודם כל מרגישים רת הצורך לרכוש את המוצר ואז הלוגיקה נכנסת לתמונה כדי שנוכל "לתרץ" לעצמינו ולאחרים את הרכישה.
ובכלל, כדי לגרום לבנאדם לרכוש, כלומר להתחייב לעתיד טוב יותר עבור עצמו, אנחנו חייבים לדעת לנגן על רגשות של אנשים. אז כדי לעזור לך לחזק את היכולת הכל כך חשובה הזו הכנתי לך קובץ שאני קורא לו "מילון הרגשות"
בקובץ הזה יש שני חלקים:
להורדת הקובץ פשוט לחץ על כפתור ההורדה שכאן למטה
אם כבר הגעת עד לכאן, ואתה עדיין על הגדר לגבי לעבוד איתי אז אולי אני יכול להציע לך לפחות להשאר מעודכן וללמוד עוד על שיווק, מכירות ועסקים?