אנחנו עושים רק דבר אחד, אבל אנחנו עושים אותו יותר טוב מכולם. אנחנו
מייצרים לך שקט ובטחון בעסק
בעזרת בנייה של מכונת לקוחות שמביאה לעסק שלך לקוחות בצורה עיקבית, ריווחית ואוטומטית
השקר הכי גדול של עולם העסקים הוא שצריך להיות המוצר הכי טוב בשוק כדי לנצח. אבל המציאות מראה לנו שהסוד להצלחה בעסק בכלל לא קשור למוצר שלך, הוא קשור ליכולת שלך למכור את המוצר שלך. וזה הבדל גדול מאוד…
אני לא אומר שמוצר חרא יעבוד, כי הוא לא! המוצר שלך חייב להיות מספיק טוב, אבל לא יותר…
ברגע שהמוצר שלך עושה את מה שאתה מבטיח (מספיק טוב), הדרך להצלחה הופכת לקרב שיווקי בו מי שמנצח הוא לא המוצר הכי טוב, אלא מי שיש לו את השיווק הכי טוב. ושיווק טוב חייב להיות:
הדרך היחידה לענות על כל הקריטריונים האלה ולייצר לך את השקט והבטחון שכל בעל עסק מחפש היא על ידי בנייה של תהליך אוטומטי שמבוסס על הפסיכולוגיה של הלקוחות שלך שמושך ומחמם אותם לפני שהוא מגיש לך אותם על מגש של כסף (עם האשראי ביד, מוכנים לסלוק).
מה זה בכלל מכונת לקוחות?
הנה סרטון קצר שיסביר לך מה זה ואיך מכונה כזו יכולה לעזור לך בעסק (ובחיים)
אז איך בונים מכונת מכירה?
התהליך של בניית מכונת מכירה שמייצרת לך בטחון ויציבות בעסק ומביא לך לקוחות לעסק על אוטומט מורכב מכמה שלבים מאוד ברורים:
שלב #1 – הבנה עמוקה של הלקוח
כל בנייה של מכונת מכירות מתחילה בהבנה עמוקה של הלקוח. אנחנו צריכים להבין מה מניע את הלקוח ואיך הוא רואה את העולם, כדי שנוכל להתחיל לתקשר איתו ולבנות איתו מערכת יחסים שתובים לרכישה.
שלב #2 – הגדרת זהות עיסקית
אחרי שהבנו את הלקוח אנחנו צריכים לגבש זהות עיסקית ייחודית שתבדיל את העסק שלך מכל הרעש שקיים בשוק שלך. רק ככה לקוחות יידעו למה הם רוצים לעבוד רק איתך…
שלב #3 – בניית מערכת יחסים עם הלקוח
עכשיו כשאנחנו יודעים מי אנחנו ומי הלקוח אנחנו נבנה תהליך שייצר מערכת יחסים אשר תמשוך את הלקוח אלינו ותייצר את האמון הדרוש לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתנו
שלב #4 – השקה, בחינה ואיפטום
אחרי שהכל מוכן יוצאים לשוק ובוחנים את הביצועים. מודדים את התוצאות ומשפרים את הלבים השונים עד שכל המערכת עובדת בצורה חלקה וריווחית
אז איך אתם יכולים לעזור לי?
כמו שבטח כבר הבנת כדי שיהיה לך עסק מצליח, יציב וריווחי אתה חייב לבנות לעסק שלך משפך שיווקי, אבל לבנות משפך כזה זה לא תהליך מהיר ופשוט. יש כאן צורך במחקרים, בשיחות עם לקוחות, בתכנון, עיצוב בנייה של נכסים עיסקים ובניטור ושיפור לאורך תקופה.
אבל אנחנו באמת מאמינים שכל עסק חייב כזה משפך כדי שיוכל לייצר את היציבות הדרושה ומשם את הצמיחה שכל בעל עסק רוצה. ולכן יש לנו שני מסלולים אשר מאפשרים לכל בעל עסק לבנות כזה משפך שיווקי לעסק.
מסלול #1 – בונים משפך שיווקי ביחד
זהו המסלול האידיאלי לבעל העסק שרוצה שמישהו ילווה אותו בתהליך הבנייה. המסלול הזה מעולה לכל מי שצריך מישהו שיעזור לו לפצח את כל האתגרים וילווה אותו יד ביד עד שהמשפך מוכן.
במסלול הזה יש לך גם גישה מלאה לכל הקורסים וחוברות העבודה כמו במסלול הקודם, ובנוסף לזה יש לך גישה לעוד שלושה משאבים שיעזרו לך בדרך לבניית המשפך (והרבה יותר):
ההשקעה שלך
7,020 ש"ח
מסלול #2 – משפך השיווקי באפס מאמץ
המסלול האידיאלי לבעל העסק שרק רוצה שקט ומוכן לשלם עליו. במסלול הזה אנחנו עושים עבורך את כל העבודה ואתה נהנה מכל התוצאות. אנחנו נעשה את המחקרים, את בניית הנכסים וגם את הניטור והאופטימיזציה.
ההשקעה שלך
70,200 ש"ח
* כל המחירים כוללים מע"מ
שנתקדם?
אני בטוח שיש לך עוד שאלות. אם זה לגבי איך התכניות עובדות, או על איזה סוג משפך הכי מתאים לעסק שלך, או למה בכלל משפכים שיווקיים. וזה בסדר…
נראה לי שהכי קל יהיה פשוט לקפוץ לשיחת הכרות קצרה בה אענה לך על כל השאלות וביחד נבחן מהי הדרך הכי נכונה עבורך להתקדם. כל מה שנשאר לך לעשות זה לבחור את הזמן והשעה פה למטה, ולעלות לזום בשעה שתבחר
לקביעת
פגישת
הכרות