ברוכים הבאים להדרכה על

איך לבנות משפך שיווקי

בהדרכה תלמדו מה הם השלבים (הפסיכולוגיים) של משפך שיווקי ותבינו איך לשלב אותם ביחד ואיך הכל משתלב בתוך העסק שלכם

בהדרכה אין התייחסות לחלק הטכני מכיוון שיש מלא פלטפורמות בשוק ואי אפשר באמת להסביר על כל אחת ספציפית…

רוצה שאבנה עבורך משפך שיווקי?

אני מקווה שהצלחתי להעביר לך את החשיבות של משפך שיווקי עבור כל עסק, ובייחוד עבור עסק קטן. לעסקים קטנים הרי אין את הכיסים העמוקים הדרושים על מנת לבנות מותג מנצח ומוכר, ולכן אין להם ברירה אלא לבנות את האמון הדרוש כדי למכור דרך משפכים שיווקיים.

עכשיו, אני מבין שלבנות משפך כזה נראה מאוד מאיים. יש במשפך שיווקי המון חלקים נעים וצריך לדעת גם לבנות וגם לחבר את כולם כדי שידברו אחד עם השני בצורה מושלמת.

במשפך שיווקי ממוצע בד"כ מעורבות המערכות הבאות:

לפחות רשת חברתית אחת ומערכות הפרסום הממומן שלה

מערכת דיוור אוטומציות וCRM לניהול כל הלידים

מערכת ניהול יומן ופגישות

וכמובן מערכת סליקה כלשהי

כמובן שלא כל עסק צריך את כל המערכות, אבל משפך ממוצע כן מכיל לפחות 2-3 מערכות.

עכשיו, אני לא רושם לך את זה כדי להפחיד אותך, אלא רק כדי להראות לך שבאמת מדובר כאן במורכבות טכנית לא קטנה (ועדיין לא התחלנו לדבר על בוטים, מערכות וובינרים, AI ושאר ירקות) וחשוב שכל החלקים במערכת יעבדו בצורה חלקה אחרת דברים יפלו בין כיסאות והעסק שלך יפסיד כסף…

וזאת בדיוק הסיבה שאני רוצה להזמין אותך לפגישת התאמה בה אני אוכל להתרשם מהעסק שלך ולבחון האם אני יכול לעזור לך לבנות את המשפך השיווקי שייקח את העסק שלך לשלב הבא.

ואל דאגה, יש לנו כמה רמות של מסלולים שמתאימים לכל רמה של עסק ובפגישה אני כמובן אספר לך על כולם וביחד נבחר את המסלול שהכי מתאים לעסק שלך.

חשוב לי להגיד שאחרי כוויות רבות בהם אנשים קבעו איתי פגישה והבריזו אני לוקח דמי רצינות סימליים של 197 ש"ח (כולל מע"מ) עבור הפגישה. אלה הם כמובן דמי רצינות בלבד ויקוזזו מכל עיסקה שנעשה בעתיד.

אז, שנקבע פגישת התאמה?

לקביעת פגישה עליך פשוט לבחור את הזמן המתאים עבורך ביומן כאן למטה